Regulamin

Regulamin sklepu haftpasja.pl

  1. Składanie zamówień w sklepie internetowym haftpasja.pl

    1. Sklep internetowy, działający pod adresem http://haftpasja.pl  prowadzi;
      Haft Pasja
      Beata Jankowska
      ul. Ujejskiego 9/121
      41-219 Sosnowiec
      tel. +48 602346831 : +48662119118 
      REGON: 243173235
      NIP: 6443395259
      numer konta bankowego (mBank): 84 1140 2004 0000 3602 7463 9216

    2. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci  Internet, przez cały rok, 24 godziny na dobę. Oferta e-sklepu jest ważna na terenie Polski. Zamówienia są przyjmowane jedynie za pośrednictwem strony http://haftpasja.pl. Sklep nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej. (po wcześniejszym kontakcie istnieje możliwość wysyłki do krajów Unii Europejskiej).

    3. Do finalizacji zakupu niezbędna jest  rejestracja za pomocą formularza rejestracyjnego; podanie przez Klienta danych teleadresowych, imienia i nazwiska oraz adresu email lub numeru telefonu.

    4. Zamówienia wysyłamy w ciągu od 1 do 4 dni roboczych od otrzymania wpłaty na  rachunek bankowy : mBANK nr84 1140 2004 0000 3602 7463 9216 lub od momentu złożenia zamówienia za pobraniem  (z płatnością przy odbiorze )w najbliższym dniu roboczym od  otrzymania zamówienia).

    5. Do każdego zamówienia dołączamy paragon, natomiast na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT, w takim przypadku prosimy o podanie numeru NIP oraz umieszczenie stosownego komentarza w trakcie składania  zamówienia..

    6. Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu, klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować kontaktując się z obsługą sklepu, o ile zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i wysłane do Klienta.

    7. Złożenie zamówienia przez Kupującego zostanie potwierdzone drogą mailową z podaniem szczegółów związanych z danymi niezbędnymi do uregulowania płatności za zamówienie.

    8. W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać wyłącznie odpowiedni NUMER ZAMÓWIENIA. Numer zamówienia znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

    9. Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.

    10. Zamówienie zostaje anulowane w przypadku:

  • braku wpływu środków na konto  http://haftpasja.pl w ciągu 7 dni od daty jego złożenia
  • braku możliwości kontaktu z klientem (telefonicznego lub mailowego)

Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wycofywania niektórych artykułów z oferty sprzedaży i wprowadzania nowych, a także do odwoływania i przeprowadzania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.

Gwarancja i rękojmia

  1. Produkty umieszczone na stronie sklepu: http://haftpasja.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

  2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku. Dz.U.2012.1225 o ochronie niektórych konsumentów oraz odpowiedzialności praw konsumenta-Klient ,który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu  14 dni od daty odebrania przesyłki ,po uprzedniej informacji o takim zamiarze drogą emaliową lub telefonicznie.

  3. Klient odsyła zakupiony u nas towar na nasz adres przesyłka musi być dobrze zabezpieczona przed zniszczeniem ,wysłana przez kuriera, towar nie może nosić śladów używania a jego opakowanie musi być oryginalne. Przed przesłaniem towaru prosimy poinformować sklep o zwrocie - wysyłając email. Zwracany towar musi być odesłany z paragonem czy fakturą. Tylko po spełnieniu tych warunków jesteśmy zobowiązani zwrócić Klientowi całość kwoty wartości przedmiotu Zwrot towarów jest na koszt Klienta, jak również nie zwracamy kosztów pierwotnej wysyłki towarów.    W takim przypadku zwrot pieniędzy, obejmujący wyłącznie cenę towaru, zostanie dokonany na wskazany przez Klienta rachunek bankowy najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  5. W przypadku gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub próby otwarcia, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej, czy firmy kurierskiej  sporządzić protokół szkody i nie przyjmować towaru.

  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

  7. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z klientem. Sklep ponosi koszty przesłania do Klienta niewadliwego towaru.

  8. Klient może zrezygnować z zamówienia telefonicznie pod numerem wskazanym w danych adresowych firmy, lub za pośrednictwem poczty internetowej. Nie można anulować zamówienia już wysłanego.

  9. W przypadku zwrotu przesyłki wynikłego z błędnie podanego adresu http://haftpasja.pl/ nie ponosi kosztów ponownej wysyłki.

Postanowienia ogólne

  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym http://haftpasja.pl/  oznacza akceptację postanowień tego regulaminu. Regulamin znajdziecie państwo na stronie http://haftpasja.pl .

  2. Sklep Haft Pasja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby firmy sprzedającej.

  4. Akceptując ten regulamin Klient wyraża zgodę na zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych w związku z prowadzeniem sklepu internetowego http://haftpasja.pl/. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".

  5. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

  6. Dane wykorzystywane są tylko do realizacji zamówień oraz w przypadku osób, które skorzystały z subskrypcji, do informowania o nowościach pojawiających się w sklepie. Jednak w każdej chwili Klient może zastrzec, że nie chce otrzymywać takich informacji.

  7. W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą e-mail: sklep@haftpasja.pl, biuro@haftpasja.pl

  8. Zamówienia o wartości powyżej 350 zł wysyłane są na terenie Polski na koszt sklepu www.haftpasja.pl.