Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku. Dz.U.2012.1225 o ochronie  niektórych konsumentów oraz odpowiedzialności praw konsumenta-Klient  ,który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma  prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu  14 dni od daty  odebrania przesyłki ,po uprzedniej informacji o takim zamiarze drogą  emaliową lub telefonicznie. Klient odsyła zakupiony u nas towar na nasz  adres przesyłka musi być dobrze zabezpieczona przed zniszczeniem  ,wysłana przez kuriera, towar nie może nosić śladów używania a jego  opakowanie musi być oryginalne. Przed przesłaniem towaru prosimy  poinformować sklep o zwrocie - wysyłając email. Zwracany towar musi być  odesłany z paragonem czy fakturą. Tylko po spełnieniu tych warunków  jesteśmy zobowiązani zwrócić Klientowi całość kwoty wartości przedmiotu  Zwrot towarów jest na koszt Klienta, jak również nie zwracamy kosztów  pierwotnej wysyłki towarów.  W takim przypadku zwrot pieniędzy,  obejmujący wyłącznie cenę towaru, zostanie dokonany na wskazany przez  Klienta rachunek bankowy najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od  otrzymania przesyłki. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych  za pobraniem. W przypadku gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub  próby otwarcia, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej, czy firmy  kurierskiej  sporządzić protokół szkody i nie przyjmować towaru.  Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z  otrzymanymi, które wynikają z różnic w ustawieniu parametrów monitora  Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią  podstawy do zwrotu towaru. Towar przyjęty do reklamacji zostaje  wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z klientem. Sklep ponosi  koszty przesłania do Klienta niewadliwego towaru. Klient może  zrezygnować z zamówienia telefonicznie pod numerem wskazanym w danych  adresowych firmy, lub za pośrednictwem poczty internetowej. Nie można  anulować zamówienia już wysłanego.